گفته می‌شود مالکان دو باشگاه صراحتا آب پاکی را روی دست مدیران عامل دو باشگاه ریختند که خبری از ریخت و پاش و قراردادهای نجومی نیست بلکه هر بازیکنی بر اساس ارزش واقعی خود قیمت گذاری خواهد شد.

تصمیم مشترک مالکان استقلال و پرسپولیس؛ خبری از ریخت و پاش نیست

به گزارش قدس آنلاین، با واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی حالا هواداران دو باشگاه منتظر شروع یارگیری هر دو باشگاه هستند تا متوجه پلن اقتصادی آبی و قرمز شوند که آیا در فصل نقل و انتقالات پیش رو آنها دغدغه های فصل قبل در خصوص محدودیت برای هزینه کرد را دارند یا اینکه بدون مشکل نسبت به خرید ستاره‌های جدید یا تمدید قرارداد بازیکنان فصل قبل هزینه خواهند کرد.

برخلاف هواداران که هنوز نمی‌دانند ماجرا از چه قرار است بازیکنان دو تیم از هم اکنون عزم خود را جزم کردند تا به نوعی در جریان مذاکرات دست بالا را بگیرند تا ضرر و زیان های فصول قبل را به بهانه خصوصی شدن دو باشگاه جبران کنند به همین واسطه پیشنهادها عجیب و غریبی روی میز مدیران عامل هر دو باشگاه قرار گرفته که باعث حیرت مدیران و مالکان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شده است.

نکته تامل برانگیز اینجاست که مدیر برنامه‌های بازیکنان نیز با دامن زدن به این موضوع و راه اندازی جنگ روانی تلاش بیش از  اندازه‌ای را به خرج دادند تا شاید در این مسیر رقم بازیکنان را افزایش دهند تا پورسانت بیشتری به جیب بزنند اما با تصمیم مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نه تنها این تلاش نتیجه نخواهد داد بلکه بازیکنانی که دندان گردی کنند با عواقب سختی رو به رو خواهند شد.

گفته می‌شود مالکان دو باشگاه صراحتا آب پاکی را روی دست مدیران عامل دو باشگاه ریختند که خبری از ریخت و پاش و قراردادهای نجومی نیست بلکه هر بازیکنی بر اساس ارزش واقعی خود قیمت گذاری خواهد شد و اگر کسی فکر می کند باشگاه های دیگر حاضرند پول بیشتری به آنها پرداخت کنند می تواند روند مذاکرات با این دو باشگاه را قطع کنند.

از ساختمان باشگاه استقلال خبر می رسد برخی بازیکنان استقلال در اقدامی دور از انتظار در گفت و گوهای مقدماتی خود با مدیران این باشگاه پیشنهادی سه برابری نسبت به رقم قرارداد فصل گذشته خود ارائه کردند تا به نوعی رقم های کسر شده از قراردادشان در دوران مدیریت علی خطیر  جبران شود اما مدیران استقلال نه تنها زیر بار این موضوع نرفتند بلکه تاکید کردند رشد رقم قرارداد بایستی در حد عرف باشد در غیر این صورت می توانند باشگاه دیگری را انتخاب کنند.

مالکان باشگاه پرسپولیس هم مشابه چنین برخوردی را با بازیکنان خود داشتند، تا مشخص شود مالکان هر دو باشگاه خیال ریخت و پاش فضایی در نقل و انتقالات را ندارند. با این حال بازیکنی نظیر علی بیرانوند زیر بار این موضوع نرفت و با پیش کشیدن موضوع فسخ قراردادش دوباره همان بازی قبل را تکرار کرد اما از گوشه و کنار خبر می رسد مالکان باشگاه زیاد از این رفتار هیجانی راضی به نظر نمی‌رسند و تاکید دارند این رفتار باعث به هم خوردن نظم مالی باشگاه می‌شود و اگر تداوم داشته باشد مدیریت رفتار خود را بازیکنان معترض تغییر خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.